Toimitusehdot / Netti-expertti.fi

Maksutavat

Hyväksymme suomalaisista verkkopankeista Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Aktia-pankin, Danske-pankin, Handelsbanken, S-Pankin, Ålandsbanken, LähiTapiola-Pankin, Neocard, Visa-, Visa Electron- Business Eurocard- ja Mastercard verkkomaksut. Lasku on tarkoitettu vain yrityksille.

Maksuehdot

Checkout-palvelun maksuehdot

Laskutusasiakas

Yritysasiakas - jos haluat laskutusasiakkaaksi verkkokauppaan ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@netti-ekspertti.fi

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postin kuljetusta. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetys toimitetaan aina tilauksessa asiakkaan valitsemaan joko ilmoitettuun toimitusosoitteeseen tai lähimpään postikonttoriin, paketin koosta riippuen. Pienet lähetykset pyrimme toimittamaan Postin 1.lk kirjeenä kotiin asti.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat alle € 40,- toimituksissa valinnasta riippuen joko € 8,00 tai 10,60 / lähetys, pienet lähetykset kirjeenä.

Yli € 40,- toimitukset rahtivapaasti.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään lähettämään tilauspäivänä tai seuraavan arkipäivän aikana. ( Esimerkki: jos tilaus on meillä perjantaina, lähetys on asiakkaalla seuraavan viikon aikana). Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen tilauksesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta: netti-ekspertti@valmiskauppa.fi Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti rahdinkuljettajan huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä vastaanottaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta: asiakaspalvelu@netti-ekspertti.fi